הובלות – כך עושים את זה בלי בעיות

13 אפר

מחפשים הובלות ללא בעיות, כך תעשו זאת בצורה הטובה ביותר, ללא בעיות.
אנחנו בטוחים שמעבר לדירה חדשה או למשרד חדש הוא יום שיש בו כמה חילוקי דעות , מצד אחד אתם מתרגשים מהדרך החדשה שאתם יוצאים אליה ומתחילים הכל מההתחלה , ומצד שני ביום המעבר הכל יכל להשתנות לרע ולגרום ליום הזה להפוך לסיוט , במיוחד אם הדברים קשורים לחברת ההובלות שלכם .

כדי מאוד לפני שאתם עוברים למקום חדש תשריינו את תאריך ההובלה לכמה שיותר מוקדם , כדי לא לגרום למצב שתצטרכו לפנות את הדירה או המשרד ולא סיימתם לארוז הכל ולהעביר , תקבעו עם חברת ההובלות תאריך כחודשיים לפני המעבר ומומלץ לדעת שאם תזמינו הובלה ברגע האחרון הדבר עלול לעלות לכם יקר יותר מהמחיר הראוי לכך .

הנה מצאתם לכם חברת הובלות מעולה עם תשלום נמוך משאר החברות , רגע אבל מה עם ביטוח על הציוד ? מומלץ לברר את זה לפני חתימת החוזה והתשלום כי הדבר הזה עלול לגרום להוספת כסף . וודאו שיש ביטוח על הציוד שלכם ברגע המעבר שלא יגרם נזק לציוד כלשהו והאחריות תהיה עליכם כי לא היה סעיף כזה בחוזה .

תמיד תעדיפו את החברה שיש לה מוניטין , ביקורות והמלצות טובות גם אם היא יקרה יותר משאר החברות כי מה שחשוב זה מעבר בטוח ולא תשלום שיכל לעלות לכם יותר כי החפצים ניזוקו או נאבדו .

כתיבת תגובה