הובלת משרדים ודירות באמצעות מנוף – אפשרי?

19 אפר

הובלת משרדים ודירות באמצעות מנוף,

אם עד היום העברה של ציוד וריהוט בוצעה באמצעות סבלים , הדבר הזה לא הכרחי בשנים האחרונות שנכנסו המנופים שיעזרו בקלות להעביר רהיטים כבדים ולהוציא אותם מהדירה ללא ירידה במדרגות או עלייה לשם הובלת הרהיט , בנוסף מעבר באמצעות מנופים הוא נעשה במהירות ובביטחון בלי חשש שיקרה משהו לציוד בדרך .

לכל קומה יש את המנוף בגובה המתאים לה , לדוגמה לקומה גבוה במיוחד המנוף יצטרך להיות ארוך וחזק יותר מאשר דירות נמוכות שהמנוף יכל להגיע עד קומה 4 . מומלץ לברר איזה מנוף מתאים בשבילכם כי לכל מנוף יש את העלות שלו וחבל שתשלמו סתם על מנוף גבוה וחזק שאתם בעצם לא צריכים אותו .

אז למה בעצם שמדובר בהובלת משרדים ישנו שינוי? המעבר למנופים הפך את ההובלה לקלה ופשוטה יותר מהסיבה שרוב הבתים היום מורכבים מבניינים בעלי קומות מרובות ואין אפשרות להעביר את כל הציוד באופן ידני . גם לבתים בקומה הנמוכה אולי תזדקקו למנוף בגלל חדר מדרגות קטן ומעלית שלא יכולה לשאת משקל רב כמו פסנתר או ספה .

הדרך הבטוחה והנכונה להעברת דירה באמצעות מנוף היא קודם ליצור עם החברה העושה שימוש במנוף ואפילו להזמין אותם הבית כדי שיוכלו להעריך את הקומה , כמות חפצים , ותכולת הדירה . כך תחסכו כאב ראש וסיבוכים ביום העברה כי איש ההובלות יודע בדיוק איזה סוג של מנוף אתם צריכים וכמה סבלים תצטרכו , אם תעשו זאת לבד יכל להיות שלא תוכלו להעריך לנכון את התכולה של הבית ותצטרכו לשלם יותר כי הייתם צריכים מנוף אחר .

כתיבת תגובה