הובלות קטנות

22 אפר

הובלות קטנות,

הובלות קטנות הן הובלות שלא מצריכים משאיות גדולות או מספר רב של סבלים אלה הובלה של מספר רהיטים קטן שאפילו רק שני סבלים יוכלו להעמיס הכל וכך ההוצאה הכספית תהיה נמוכה יותר.

לרגע חשבתם מי באמת משתמש בהובלות כאלו ? למי יש רק מספר מועט של חפצים בבית ? התשובה לכך הם הסטודנטים שצריכים לעבור מספר דירות מדי שנה כי נגמר החוזה של ההשכרה וגם מי שגר עם ההורים שלו ורוצה לעזוב את הבית לוקח מה שהוא צריך ולא את כל הרהיטים בבית

העלות של הובלות קטנות תהיה נמוכה באופן משמעותי משאר ההובלות אך תמיד מומלץ לזכור שגם להובלות הקטנות יש תנאים וסיבות שייקרו את ההובלה כמו תנאי שטח , מזג אוויר , איזה קומה הדירה נמצאת אם זו קומה גבוה העלות תעלה , אם יש מעלית שתקל על ההובלה או לא וגם אם חדר המדרגות רחב או צר. מומלץ לקבוע פגישה עם המובילים שהם יסקרו ויבדקו את כל המכשולים שעומדים בדרך וכך תקבלו הצעת מחיר שמתאימה לסביבה ולא ברגע האחרון המוביל יחליט לעלות לכם את עלות ההובלה בכמה מאות שקלים , וגם כמה חודשים לפני ההובלה מומלץ לקבוע תאריך רשמי שבו ההובלה תתבצע זה ידוע שאם ההובלה תקבע כמה חודשים לפני ולא ברגע האחרון העלות שלה תהיה הרבה יותר נמוכה.

כתיבת תגובה